EMPLEO | Postos de profesor asistente visitante no Departamento de Estatística da Universidade Carlos III de Madrid

O Departamento de Estatística da Universidade Carlos III de Madrid (UC3M) convida a presentar solicitudes para un máximo de dous postos de Profesor Asistente Visitante (non titular) a tempo completo, a partir do 1 de febreiro de 2022.
Os requisitos do posto inclúen:

• Unha excelente traxectoria de experiencia investigadora en calquera das áreas do Departamento (Econometría, Investigación Operativa, Probabilidade e Estatística), reflectida en publicacións de alta calidade con arbitraxe internacional.
  • Un doutoramento en campos relacionados na data prevista de inicio.
  • Experiencia docente demostrada de alta calidade e/ou habilidades didácticas probadas.
  • Excelente dominio do inglés (escrito e verbal, xa que se espera que o profesorado imparta cursos en inglés, tanto a nivel de grao como de posgrao).
  • As condicións de emprego inclúen:
    - O contrato é dun ano, renovable anualmente ata tres anos.
    - Salario bruto anual: 24.000 euros ( aprox.).
    - Os solicitantes deben estar en posesión dos permisos necesarios para traballar en España antes de empezar.

A UC3M (véxase www.uc3m.es/Home) é unha universidade pública española de alto nivel (fundada en 1989) orientada á investigación. O Departamento de Estatística (ver www.uc3m.es/statistics), que conta cuns 35 profesores a tempo completo cunha ampla variedade de intereses de investigación, principalmente dentro da Estatística, pero tamén en Econometría e en Investigación Operativa, está comprometido cun excelente nivel de ensino e investigación. O Departamento encárgase de impartir cursos relacionados coa Estatística na maioría das titulacións de grao ofrecidas pola UC3M, abarcando as Escolas de Enxeñería, Ciencias Sociais e Humanidades. O Departamento participa tamén en varios programas de posgrao, especialmente o Máster en Estatística para a Ciencia dos Datos e o Máster en Big Data Analytics, e nun programa de doutoramento. Unha gran parte dos cursos impártense en inglés.
Os solicitantes estranxeiros deben ter a documentación válida para traballar en España antes de empezar.
Antes da data límite do 22 de novembro de 2021, os solicitantes deben enviar o seguinte por correo electrónico a Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. (ao que tamén se poden dirixir as consultas)

• Unha carta de presentación que inclúa declaracións de intereses e obxectivos de investigación e docencia.
  • Un currículo vitae.
  • Polo menos dúas cartas de referencia, que deberán ser enviadas polos remitentes á dirección mencionada.

O Departamento convidará os candidatos preseleccionados a unha entrevista e a presentar un seminario de investigación, ambos posiblemente en liña.