EMPLEO | Anuncio contrato predoutoral (FPI) UDC

O grupo de investigación Modelización, Optimización e Inferencia Estatística (MODES) da Universidade da Coruña (UDC) está a buscar estudantes de doutoramento que serán contratados (FPI) para o proxecto de investigación Métodos estatísticos flexibles en Ciencia de Datos para datos complexos e de gran volume: teoría e aplicacións ( PID2020-113578 RB-I00).

O prazo de solicitudes para a convocatoria de contratos FPI termina o 11 de novembro ás 14:00 hora penínsular española. Para máis información sobre a convocatoria oficial consultar a web: https://www.infosubvenciones.es/bdnstrans/ge/es/convocatoria/589088.

Para máis detalles sobre o proxecto de investigación, financiado polo Ministerio de Ciencia e Innovación (MICINN), pode contactarse cos seus investigadores principais: Ricardo Cao (Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.) ou Juan M. Vilar Fernández (Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.).
Para máis información sobre o proceso administrativo, pode contactarse con Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo..