Oferta de empleo: Bioestadístico en IDIBELL

L’IDIBELL busca incorporar un BIOESTADÍSTIC/A per la unitat de VIH i ITS, Servei de Malalties infeccioses de l’Hospital de Bellvitge.
L’Institut d’Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL) és un centre de recerca en biomedicina participat per l’Hospital Universitari de Bellvitge i l’Hospital de Viladecans de l’Institut Català de la Salut, l’Institut Català d’Oncologia, la Universitat de Barcelona i l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat. El 2017, el Centre de Medicina Regenerativa de Barcelona (CMR[B]) inicia el desplegament del Programa de Medicina Regenerativa de Catalunya (P-CMR[C]) amb l’IDIBELL.
Els focus de recerca de l’IDIBELL són el càncer, les neurociències i la medicina translacional; recerca, innovació i societat són els pivots sobre els quals els investigadors treballen cada dia per tal de millorar la qualitat de vida dels ciutadans i ciutadanes. L’IDIBELL està situat a l’Hospitalet de Llobregat, al sud de Barcelona. El centre està acreditat com a institut d’investigació sanitària per l’Instituto de Salud Carlos III; també és membre del Campus d’Excel·lència Internacional de la Universitat de Barcelona HUBc i de la institució CERCA de la Generalitat de Catalunya. Així mateix, ha rebut el logo ‘HR Excellence in Research’ de la Comissió Europea.
Funcions

• Assessorament estadístic i metodològic d’estudis clínics i epidemiològics: disseny de qüestionaris de recollida de dades, càlcul de la grandària mostral, pla d’anàlisi estadístic, tractament de dades i anàlisi avançat de dades.
• Presentació de resultats, elaboració d’informes i revisió d’articles científics.
Requisits
• Llicenciat o Grau en Estadística/ Matemàtiques o en una altra llicenciatura en ciències de la salut.
• Experiència prèvia com a consultor i anàlisi en bioestadística.
• Experiència prèvia en maneig i tractament de dades en salut.
• Domini dels programes estadístics R i SPSS.
• Excel·lents habilitats comunicatives. Capacitat per treballar de forma autònoma i en equip, amb iniciativa i proactivitat. Es valorarà
• Màster en Estadística, Bioestadística, o un camp estretament relacionat.
• Participació en projectes de recerca en l’àmbit de les ciències de la salut.
• Expertesa en programes d’anàlisi estadístic: STATA, SAS o d’altres.
• Expertesa en gestió de base de dades: SQL, Ms ACCESS o d’altres.
• Bon coneixement escrit i parlat de l’anglès.

Oferim
• Tipus de contracte: Contracte temporal.
• Jornada laboral: Temps complet.
• Horari de treball: 8-17h dl-dj; 8-15h dv
• Categoria professional: Tècnic plataforma – bioestadístic/a.
• Retribució (salari brut anual): segons vàlua del candidat/a
• Data d’incorporació desitjada: Immediata.
• Ubicació: IDIBELL, l’Hospitalet de Llobregat, Barcelona.
Documentació requerida
• Curriculum Vitae
• Carta de Presentació
El Deadline per rebre candidatures serà el proper 08 de desembre de 2019.
Observacions
Els candidats hauran de presentar les seves sol·licituds a través de la web de l’IDIBELL: http://idibell.cat/ca/institut/uneix-te-a-idibell/ofertes-de-feina o al correu Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. indicant el nom de la posició tal i com apareix publicada.
Contacte: Departament de Recursos Humans, IDIBELL
Telèfons: 93 260 7290; 93 260 7834.
Totes les ofertes de feina han de ser revisades i acceptades pel departament de RRHH per tal de garantir el compliment legal i laboral, els principis de la Carta Europea d’Investigadors i el Codi de Conducta per als Investigadors de Reclutament.
L’IDIBELL obté el segell d’Excel·lència en RRHH l’any 2015.
Aquest segell representa el compromís de l’IDIBELL amb la implementació de polítiques de RRHH, que supervisen l’atracció i el desenvolupament del talent d’una manera oberta i transparent, basada en el mèrit personal, alineat amb els principis de la Carta Europea per a Investigadors i el Codi de Conducta per al reclutament d’investigadors