Título: Efectos mixtos en análisis de supervivencia: una revisión de los modelos de fragilidad
Universidad que ofrece el proyecto: Universidade de Vigo
Iglesias Pérez, María del Carmen
Rodríguez Rodríguez, Tomé
Neste traballo búscase presentar e explicar os modelos de fraxilidade en análise de supervivencia centrándose na súa versión máis popular, os modelos de fraxilidade compartida, incluíndo unha descrición xeral destes, as diferentes distribucións propostas para o seu axuste, os distintos métodos de estimación e a implementación destes en R. En base a que áreas de investigación se encontre que están abertas, se engadirá á literatura sobre estes modelos unha ou varias das seguintes opcións: análise da eficiencia e precisión dos métodos de estimación a través de estudos de simulación, estudo de métodos de diagnóstico, estudo de tests de bondade de axuste, aplicación a datos, ... .